13 maj 2012

wow! im busy!!

wow sorry guys!! jeg havde seriøst glemt alt om den her blog :( jeg mener jeg har såå travlt 24/7 ( no joke) jeg har ikke opdateret siden spring break hvad sker der!! ? nåå men jeg vil da kort prøve at fortælle jer lidt om hvad jeg har fortaget mig de sidste par måneder!!

FLORIDA!!
ja jeg tog jo til florida, det var en 27 timers køretur i bus der ned!! da vi kom der ned tog vi i en kæmpe water park nøj det var lækkert!! 90 grader er altså perfect !! vi fik tjekket ind på vores hotel jeg fik ringet hjem og pralet lidt :P og så gik vi ud i poolen! vi var der nede i 4 dage hvor vi var rundt i 4 forskellige disney worlds! og vi var ude at spise en aften, på bubba gumbs!! det var såå fedt og hvis du ikke har set forrest gump aner du ikke hvad jeg snakker om men jeg fik bubba gumps special srimps og nøj hvor var det godt det var en oplevelse men det fedeste var helt sikkert "THE BLUE MAN SHOW" det var såå cool jeg kan ik engang forklare det det er man altså nøde til at se!!!! og vi var med i disneys parade der er såå mange fede ting at fortælle men det vil jeg gemme til jeg kommer hjem!

her er nogle billeder fra disney downtown!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar