13 maj 2012

2 måneder!

wow tiden går så sygt stærkt! der er kun 2 måneder og og jeg sidder hjemme i danmark :( jeg kan slet ikke tro at jeg har været her i 9 måneder!! det er gået såå vildt stærkt!! jeg tror seriøst ikke det går op for mig at jeg skal hjem!! jeg føler at jeg har boet her over for ever....at jeg har kendt alle de her mennesker hele mit liv...jeg føler at det er her jeg høre til og at det her er mit hjem! lille ulfborg findes slet ikke mere, jeg har 2 liv i to forskællige verdner! og jeg har virkelig ikke lyst til at forlade alt hvad jeg har her over...for det her år har helt sikkert været det vildeste år i mit liv, og jeg er sikker på at jeg kommer hjem som en helt anden en dag jeg kom her over...såå jeg håber i kan kende mig, jeg har fået  nogle af de bedste venner, der er aldrig nogle der vil kunne forstå hvad jeg har været igennem hvad jeg har set eller prøvet ingen vil noglesinde be able til at forstå mit liv her over..men det er okay, for jeg glæder mig til at komme hjem til jer alle sammen igen, jeg har fået bestilt mine fly biletter som ser sådan her ud!!! :

7.juli 11,45 tager jeg til arizona! og bor hos don og maxine
13,juli 15:00 tager jeg til dallas hvor jeg skal vente 22 timer såå der skal jeg tilbringe en dag og det er jo ik så dårligt :P
15.juli er jeg hjemme i billund!!

wow.. haha 2 måneder jeg aner seriøst ikke hvordan jeg får alt mit stuff med hjem!! haha

og jeg  har 7 dage tilbage i high school! det er for vildt at tænke d. 26 er der graduation!! og vi er alle sammen færdige med highschool!! og så er der openhouses og ja wow det kommer til at gå sygt stærkt!!

men alle sammen jeg glæder mig til at se jer d. 15 juli! :P men nøj hvor kommer jeg til at savne det her!


Saying goodbye isn’t the hard part, it’s what we leave behind that’s tough...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar