28 marts 2012

spring break!!

woohoo sidste dag i skole for i morgen tager jeg til florida med skoleorkestret!! woop woop !! jeg glaeder mig for vildt vi skal til disneyworld og optraede og vi skal vaere med i deres store paraede!! det bliver for vildt! vi skal ogsaa til buba gump and hollywood studios and vi skal svoemme med hajer! det bliver en for vild tur!! saa idag staar det paa softball shopping hjem og pakke og saa ruller bussen til florida i morgen tidelig at 6!! og saa gaar jeg altsaa en 37TIMERS BUS TUR i moede foer jeg er nede i varmen!! wow haha men det bliver sjovt! saa naar jeg har vaeret i disneyland i florida har jeg vaeret i alle disneylands i hele verden!! ( der er godt nok kun 3 men stadivaek!!) hahah

og jeg har vaeret her i 7 maaneder nu!! det er crazy jeg foeler at jeg lige er kommet og tanken om kun at have 3 maaneder tilbage tager livet af mig!! at skulle forlade alt det her! jeg vil ik hjem!!!!!! saa jeg ringer lige og hoere om jeg kan blive lidt laengere!!

goodbye michigan and hello florida!!! :P

love you all!!
clara

Ingen kommentarer:

Send en kommentar