19 marts 2012

vejret er crazy!!

så sidste uge fik vi nok 1.5 meter sne på ingen tid det var for vildt alt var lukket og ingen havde strøm i en hel uge!! seriøst det var vildt det blev erklæret at traverse city var in a state of emergancy ogf jeg ved ik hvad hahah men der er ingen skole så jeg fik redet snescooter og rendt rundt i sneen :P

det fjollede er så at i en hel uge har vi haft mellem 21-27 grader udenfor så vi har rendt rundt i shorts klipklapper og solbriller hvad sker der for at det bare sådan kan skifte?? :P jeg mener det har været 27 grader udenfor idag men der er stadig sne bunker nogle steder haha det giver ingen mening!! men det er fedt haha 0 regn

her den anden dag efter drama tog mig og ronda og nogle andre ud at svømme i floden!! woot hahah men ja isen der var på den var lige smelted dagen inden men det var 27 grader and we just felt like swimming so thats what we did! :P det var såå koldt!!! hhah men cool ::P

hele den her weekend har vi haft optrædner (6 ialt) så det er nu overstået det var sjovt men jeg er nu glad for at det er over :P haha

og idag havde jeg min første softball træning!! woohoo det re rimlig svært for jeg kender ikke rigtig reglerne men det er fedt og super sjovt :P jeg kan slet ikke vente :P

8 uger tilbage i high  school!! det er jo freaking crazy 3 uger til prom og næste weekend har vi spring break og jeg smutter til florida!!!! arrgh woohoo!!!

smider nogle billeder ind senere!
( vil lige anbefale at tage ind og se project-x den movie er for vild hahah )

love you all- clara


Knowledge is knowing a tomato is a fruit; Wisdom is not putting it in a fruit salad. lol

Ingen kommentarer:

Send en kommentar