06 marts 2012

HOMELESS!!!!! ;(

såå nu har jeg såå været hjemløs i 5 dage....spændende!!! not really! :(
jeg kan ikke gå i detalier men min familie havde "familie problemer" og min area rep. sagde at hun ikke ville ha mig i deres hus mere såå der stod jeg uden familie eller noget som helst og fik at hvide at jeg bare kunne bo rundt ved forskellige veninder....så det gjorde jeg da bare, det var rimlig crazy thabk god jeg har nogle amazing friends!! <3
men så fandt jeg en ny familie endelig og jeg går på samme skole og det hele men jeg bor lidt længere uden for byen end jeg gjorde før... men jeg tror da helt sikkert det bliver godt nu for 3 gang er lykkens gang som man siger, right? men seriøst jeg har godt nok været igennem mere end jeg lige havded forestillet mig og det ku jeg godt nok godt ha undværet!!!!

hahaha gæt hvad mine venner kalder mig nu? the house slut hahahah :P

men kryds fingre for jeg magter seriøst ikke at skulle flytte igen at pakke alt dit stuff ned hele tiden det er bare ik fedt!!!!!!

men jeg har det godt nu og nu har jeg da også prøvet at være hjemløs!! ;)


Giving up is always an option but never my choice. ‘’
savner jer alle sammen - kun 4 måneder igen!!!
jeres clara <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar