25 januar 2012

snowboarding!! :P

så jeg tog med ronda og dana ud og stå på snowboard i lørdags, nøj hvor vad det sjovt hahah vi havde taget de her totalt kikset 80ér flyverdrakter på hahah rondas i lilla danas i pink og min i rød , og all kikkede på os like hvad sker der lige der!! haha det var rimlig svært i starten men jeg vil sige jeg blev super god hahah og det var fedt jeg tror aldrig mere jeg kommer til at stå på ski igen- snowboard kan klart anbefales!!

snowball er næste uge !! gisp!! jeg har stadig ingen kjole!!! arrgh jeg får stress haha :P

igår var jeg til et lions club møde hvor jeg skulle fortælle om hvordan det er at være en exchange studen hvilket jeg syndes gik super godt!!

og idag fik jeg overstået min sidste examen så det er nu dejligt at have det overstået!!

ellers står min weekend på rondas 18 års fødselsdag og dress shopping in grand rapids, såå det jo ik så dårligt :P

jeg håber det går godt der hjemme knuzz clara :)

Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar