19 januar 2012

snowdays!!!!

så jeg sidder her hjemme og keder mig super meget det er 4 snedag siden juleferien! vi havde en igår og idag og så kan jeg selvføldig sige yes ingen eksamner men jeg vil egentlig gerne bare ha dem overstået!!! og se det værste ved sendage er at der ikke er noget at lave overhoved! ingen har gas money og kan komme ud af deres indkørsel så ingen at være sammen med, så det rimlig kedeligt!! og jeg røg igennem isen igår så jeg føler ikke lige for icefishing idag, hmm så en slap af dag!! jeg håber virkelig på skole i morgen!! vi har en ½dag og hele min weekend bliver for fed!!
fredag står det på dress shopping med dana og ronda, sleep over? i hope so!)  lørdag baby shower og måske sleepover med alle cheerleaderne :) og søndag tager mig og dana til cabuffee og står på snowboard!! så jeg ser frem til en fantastisk weekend!!

ellers går mit liv med skolen, play pratice, plowing, goofing around with friends, ya winter stuff og så starter jeg til zumba og ski club såå jeg har nok at se til håber alt gåår godt der hjemme !!

Never regret a day in your life. Good days give you happiness and bad days give you experience. Both are essential in life.

love ya all Clara <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar