27 januar 2012

tiden flyver afsted!!!

OMG!!!!!!! det gik lige op for mig at halvdelen af min tid her over er gået!!!!! ohh NO! :/
wow det føles somom at jeg har boet her over forevigt men wow tiden er fløjet afsted det jo for vildt!!

hmm så idag har jeg en sne dag!!! og vi har ingen sne overhovede!! no joke! det regnede en lille smugle i går aftes og så blev det minus grader så vi må hellere gi sne fri wtf??? hahah amrikansk
men de siger at der aldrig har været så lidt sne men de har aldrig haft så mang sne dage det giver ikke mening overhovede :P

hey jeg kunne jo ik finde en snowball dress, så jeg snakkede med min mor og hun sagde hun ville sende en!! håber den når frem i tide!! og jeg er mega spendt fordi jeg aner jo ikke hvordan den ser ud men jeg stoler på mor!!!

Snowball's next week guys!!
The dress up days are:
Monday: Superhero/Villain Day
Tuesday: Medieval Day (this can be royalty, court jesters, peasants, knights, etc.)
Wednesday: Theme Day (ours is Peter Pan!)
Thursday: Crazy Hair/Wacky Clothes Day
Friday: Orange and Black
 
det bliver for vildt!!!!!
 
see ya in 5 months!!!!!!
 
Things end. But memories last forever.....<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar