24 december 2011

jul!!! eller bare d. 24!!

så igår tog jeg til grand rapids hvor var inde i en have hvor de havde pynted juletrær som de gør det forskellige steder i verden, og de havde et dansk et!! cool! og vi var inde og se et stort show hvilket var super fedt og der efter det kørte vi ind til deres baseball stadior hvor de havde fyldt det hele med jule lys det var for vildt!! det var ud over alt i kan slet ik forestille jer det!!!! :)

men jeg vil ønske alle jer der hjemme en rigtig gigtig god jul!! det er vildt mærkeligt at tænke på at der ikke er nogle brun sovs and flæskesteg brune kartofler rissengrød ingen mandelgaver dansen rundt om juletræet eller gaver for mig i aften !!! men oh well det gør mig ik så meget for jeg har haft 15 juleaftner der hjemme så jeg er glad for at prøve noget nyt!!

så min jule aften har stået på "pizza ruller" og damn de er gode!! men jule agtige er de nu ikke :( og så har jeg bagt kransekagekonfekt :)

CANT WAIT FOR TOMORROW!! :)`

Ingen kommentarer:

Send en kommentar