23 december 2011

23 december- and im going down state!!

ja så blev der den 23 december hahah.. det er nu ik noget stort her over men okay- im going down state med hostmom cindy, søster emily og mormor hvor vi skal ned og se en symfonie jeg er ik helt sikker men jeg ved der er noget acrobatik så det glæder jeg mig til og så skal vi sove der nede ved mormor, så det bliver sikkert hyggeligt, og jeg håber der bliver tid til lidt shopping :)

oh og det skal lige siges at jeg fik 1 stjerne i min skrabe julekalender i dag, så 3 stjerner og det vil sige 25 kr. øv vøv hahah

jeg kan slet ikke vente til d. 25!!!

marry christmas everybody!!

love clara <3

"the truth is :you dont know what is going to happen tomorrow.
 life is a crazy ride, and nothing is guaranteed."

Ingen kommentarer:

Send en kommentar