28 december 2011

min første amrikanske jul! :)

oh min amrikanske jul... det har da været intrasant men jeg vil nu sige at jeg noget bedre kan li den danske jul!! for det er nu altså ikke rigtig det store her over... det har været den mærkeligste jul ever!! men oh welll.. nu har jeg os prøvet det og fået en på opleveren!!
jeg blev vækket om morgnen d. 25 af lille søster emily og så havde mor cindy lavet kanel snegle som vi spiste og så fik vi vores jule sok med slik i, så satte vi os alle sammen og pakkede vores gaver op som emily delte ud! og det var det, derefter stod det på kirke :s og da det var over tog vi hjem og spiste og vi snakker hamberyg kartoffelmos sovs og greenbeans og så brød-- såå ingen brunsovs brunekartofler and flæskesteg ja ingen jule mad til mig! :S men oh well nu har jeg da prøvet det :) så nu vil jeg super gerne prøve at lave noget dansk jule mad til dem haha... skal bare lige ha fat i nogle ting til det :) men det var hvad julen var så lavet vi ingenting derefter...

folk siger savner du ikke din familie for vildt?? har du ik sygt meget hjemve? men nej selv om de siger det skulle være den håreste tid at gå igennem syndes jeg ikke det har været slemt for i stedet for at tænke på alt det jeg ik har og ikke kan få har jeg valgt at se det som en oplevelse og jeg har haft 15 juleaftner hjemme i gode gamle DK, så en i usa gør mig ingenting jeg syndes det er fedt at prøve noget nyt!! :)
i får lige nogle billeder fra min jul!!
merry christmas and happy New Year! :)
clara..


life is to short
to wake up in the morning with regrets.
so love the people who treat you right,
and believe that everything
 happens for a reason.
if you get a chance. take it.
if it changes your life , let it.
nobody said that it´d be easy;
they just promised
it would be worth it!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar