03 oktober 2011

homecomming week :P

hey alle sammen jeg ved det er længe siden jeg har skrevet sorry!

den har uge har været for vild!! haha vi har haft homecomming week :P hvor du klæder dig ud hele ugen!!

mandag : animal day
tirsdag : formal day
onsdag : theme day - dog eat dog game show
torsdag: neard day
fredag : orange and black day

haha det var wildt hyggeligt mandag skulle vi ha spillet poweder puff football, ( amricansk football for piger) men vejret var dårligt så vi havde mission impossible ( en slags kort stafet)
og så havde vi dodge ball onsdag haha det var amazing!! we kicked their ass!! på et tidspungt var det kun mig tilbage mod 10 og jeg tog dem en for en så vi vandt!! haha det var vildt fedt!!
og om aftenen havde we class wars night, vi havde æde koncurencer ballon dance og råbe koncurencer osv.. haha det var vildt sjovt!! og self vandt senioerne!! seniors rocks!! :D

torsdag fik jeg endelig købt en kjole eller 2 og nogle fantastiske heels :P en til fodboldt kampen fordi jeg var en kandidat, og en til selve homecomming dancen! ( der kommer billeder :)

fredag havde vi kamp mod benzie og de er vildt gode det var en fantastisk kamp selv om vi tabte!!
og ps jeg har rigtig fået styr på det cheerleader stuff! jeg elsker det, vi har det såå sjovt vi råber skriger laver stunts og pepper alle up og koncurere med de andre cheerleader hold lige noget for mig!! jeg er helt ked af at vi kun har 3 kampe tillbage!!
men god det var koldt! det regnede og blæste helt vildt! og jeg skulle gå i stiletter hele vejen over fodboldt banen mens de snakkede om hvem mine forældre var og hvad jeg ku lide at lave og den slags :P det var vildt sjovt vi blev kørt rundt i biler men gud det var koldt! :P

vi havde også float building ( for dem der ikke vad hvad det er er det lidt ligsom paraden i disneyland, ) vores var vildt flot men kom på 2 pladsen!

der er såå meget jeg gerne fortælle, men i må altså vente til jeg kommer hjem og så vil jeg gøre mit bedste for at opdatere lidt oftere!!

jeg elsker det selv og jeg har lidt problemer lide pt men det vil jeg ikke ind på her, :)

jeg håber i alle sammen har det godt!  og nyder det der hjemme :)
knuss jeres clara!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar