10 oktober 2011

the homecomming dance!!

i må hellere os lige få en opdate på homecomming dansen!!

det var såå sjovt, alle os tøser gjorde os klar sammen og kørte mod skolen, hele salen var pyntet op der var en dj og lys og baloner det så super godt ud!! der var en fotograf så vi ku få taget billeder jeg fik taget billeder med hele mit elskede cheerleader hold, og et kun med joleen og så et fordi jeg var homecomming kandidat, det var super sjovt jeg dansede hele aftenen, stemningen ka slet ikke beskrives!! og selv om alle os piwer var dressed up i tårn høje stiletter tog vi dem alle sammen af og smed dem i en stor bunke så vi ku fyre den af på danse gulvet!!

da det var slut havde mig og lise en sleepover i kælderen, det var monster hyggeligt,

omg jeg er såå ked af at vi kun har 2 fodboldt kampe tilbage!!!!!!!! nu hvor jeg lige har fået styr på alle de forskellige cheers!! men det har været den mest uforglemmelige oplevelse at være cheerleader- thank you all girls, love ya!!

oh ja jeg havde forresten fødselsdag, hahah, jeg havde cheerleading træning så alle tøserne havde lavet cup cakes og jeg fik 2 gaver et far super fede jeans og en skål der stod bowl på (intern joke) haha jeg blev hentet noget før for vi skulle ud og spise et sted der hedder red lobster! super godt hvis du kan lide seafood, jeg fik snow crab legs and clam chowder soup det var vildt godt, så rigtig hyggelig fødselsdag jeg havde mig!! faktisk kan jeg ikke huske sidst jeg har holdt fødselsdag der hjemme, det er meget sjovt sidste år var jeg i london, og året før var jeg i hollywood, haha :P

min weekend er gået med familie tam tam :P så det okay

ELSKER HIGH SCHOOL!!

see ya guys!


Don't rely on others to show you the way, carry your own map!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar