11 september 2011

Min første uge på mesick high school!! :P

Min første uge på mesick highschool har været for vild :P normalt har jeg :

Spansk 1

Psylogi

Us-history

Sløjd

Engelsk 12

Kunst

Yearbook

Men den første dag var halv dag så timerne var halvt så lange :P normalt er de 55 min og så har du 5 min til at gå til din næste klasse :P

Undervisning er såå fedt det er slet ik det samme som i dk!! Og jeg elsker det at gå fra klasse til klasse dagen føles slet ikke lige så lang :P lige pt er mine yndlings fag kunst og psykologi! Jeg gider ik rigtig spansk så den klasse endre jeg til noget andet!!

Alle, ALLE er super søde og har taget vildt godt i mod mig!! Jeg er ca. bedste venner med alle nu hahaha:P

Skole maden er elendig men jeg skal spise det i 2 uger og så der efter tager jeg helt sikkert madpakke med det gør de fleste!!

Onsdag havde vi klasse møde om homecomming, i ved hvem er kandidater til king&queen og tema og sperit week og den slags :P så alle os seniore var samlet og skulle stemme og det endte med at leland og mig blev kandidater!! Og sikkert homecomming king og queen for det er altid seniorene der bliver det så det er rimlig cool at være det!!

Ellers er ugen gåede stille og roligt! Cheerleading har været såå fedt jeg elsker de piger!! Haha jeg har lært dem at sige alt muligt sjovt hahah :P og så fandt de ud af at jeg kunne lave vinglas og skorpionen så det gør jeg op in the air now!! Hahah jeg elsker at være top igen!! Det er skønt!!

Faktisk prøvede jeg at komme på fodboldt holdet!! Haha men jeg var åbenbart for lille hahah:P men jeg skal spille power puff fodboldt  det er noget pigerne gør inden homecomming :P

I går fredag var jeg tim fodboldt kamp!! Vi tabte! L men seriøst det var lorte dommere vi lavede 3 tuch downs i træk men de gælte åbenbart ik selv om de ik smed flaget!! Hvad sker der??? Men jeg fik taget en masse gode billeder med mit nye nikon spejlrefleks kamera!! :P

Og her i weekenden skal vi ud at campere så det bliver intrasant nu når jeg ik rigtig en en camping preson men det bliver da sjovt at prøve!!

If you don´t like the weather then wait  a minut and it will change – host grandfather!! That is michigan weather!! :P

1 kommentar: