10 oktober 2011

billeder!!!!!!!

senior billeder mig og min værts søster lise!
hele værts familien : fra vores tur til lansing-sts møde :)

school spirit!! mckenzie, mig og leland, :P

på vej til the states i chicago lufthavn!! med sommerfugle i maven!

udsigten fra min tarasse!! jeg ved ikke om i kan se det men der en flod nede bagved!!
cheerleading- elsker at være top igen!!


måske ikke det bedste billede men her er senior kandidaterne, leland og mig!- ps det var såå klodt i drømmer ikke om det!! :P
før homecomming, mig, taija, clifford, danny,shawn, lise and julia...

haha et frugt spyds pindsvin jeg fik lavet til noget familie tam tam :P
husker i jeg fortalte om float building? det her er vores float!
mit super lækkere sts tøj som jeg skulle rejse i- og ja jeg mangler bare grønne bukser så ligner jeg et trafik lys!! hahah men selv om det ik er det kønneste er jeg stolt af at bære det!!

det var de bileder i fik for denne gang, og ja der kommer flere og jeg vil prøve at putte dem på mine indlæg fremover så i ik får en kæmpe stak hver gang!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar