26 august 2011

SENIOR!! I´m going to be a Senior!!!

jeg skrev med Melinda ( Min host mom) Igår og hun sagde at jeg blev senior!!!!!!!! WoooooHoooo! :D Det var det jeg aller helst ville ! det svare til 12. klasse og jeg skal jo kun i 10. kl så det er lidt vildt men vores neveau i Danmark er vist noget højere så det kommer til at blive fedt og så er senior jo de ælste og de får lov at graduate!! I ved at få hatte på og det!! Wee haha i can´t wait!! :) Men jeg bliver helt sikkert den mindste senior ever!! Haha

Fandt lige ud af at der var HomeComming den 1 Oktober så, når jeg kommer skal vi til at ud og shoppe kjoler!! :) Det bliver mega fedt!!

Men alt er pakket og klar!! Altså kufferten men håndbagagen er der ikke helt styr på haha :)

Tanken om at der kun er 9,5 time til jeg køre med far mod Kastrup, København er så vild!! :) Altså det bliver jo så syg!

Her er lige et billede af den færdig pakket kuffert haha det er totalt meget proppet ned!! Men jeg er faktisk totalt overrasket over hvor maget 23 kg er!!  Jeg tror jeg har 8 par sko med inklusiv mine elskede UGG støvler som fylder halvdelen af min kuffert! :) !!  folk siger du er tosset køb det der over men nej de skal med!!

Og så fik jeg da også lige plads til min trænings hula hop ring :) Så bliver jeg da ik tykkere håber jeg haha..



Og så fik jeg da også lige plads til min trænings hula hop ring :) så bliver jeg da ik tykkere håber jeg haha :D

En lille hilsen :
Jeg kommer altså virkelig til at savne jer alle sammen !! Det er slet ikke gået op for mig at jeg ikke skal se jer i et helt år!! et er jo sindsygt!! gud det bliver hårdt jeg håber at høre fra mens jeg er in the states!! :)
-Jeres Clara! <3

PS. Når jeg skriver mit næste indlæg vil jeg sidde i USA!!!!!!!!!!

1 kommentar:

  1. Hvornår er du født? Jeg skal også afsted bare om to år og hvis jeg også kunne blive en senior ville det da bare være for fedt!
    btw. fed idé med en blog, den vil jeg følge og måske også lave en selv!

    SvarSlet