04 september 2011

min fly rejse! :P


Hey alle sammen jeg ved godt det er lidt tid siden jeg har skrevet men jeg har bare haft så meget at se til!!

Fly rejsen gik virkelig godt!! jeg fulgtes helt  til chicago med en der hed sana Faktisk var jeg slet ik begyndt at blive nervøs jeg havde sagt farvel til dem der hjemme men selv om jeg var fløjet helt til chicago så var det bare ikke gået op for mig!!

 fra chicago fulgtes jeg med julia fra brasilien hun skal bo ved kegan´s mor og far, så det var fedt nok så jeg ikke skulle flyve alene J  jeg kunne mærke at jeg blev mere og mere spændt!! Det er en for vild føelse at være det var også en hyggelig tur dog kun på 40 min. Men det var cool i lufthavne stod hele velkomst kommiten!! Melinda kegan ja hele familien coger så det var jo awesome!!  Vi kørte der efter ud og spise og så bare hjem og sove!!

Jeg har allerade fået nogle tosset spørgsmål som : har i mikro ovne i danmark? Ja den slags!! Folk tror seriøst vi lever i middelaldren haha …

Ps. Sorry men jeg har altså ikke haft tid til at smide indlæg ind, så i stedet for at få et mega langt får i lige nogle små korte eller så korte de nu kan blive!!
JEG ER I USA!!!!!!!!!!!!!!! DET ER FOR VILDT!! <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar