22 august 2011

5 DAYS TO GO!!! :D

Aj det er såå.. ja hvad er ordene? vildt, mærkeligt, surrealistist, fantastisk, crazy, sørgelig og bare alt alt for fedt!!
Jeg kan slet ikke forstå at der kun er 5 dage!! Det er jo vildt !! Men seriøst det er slet ikke gået op for mig endnu!! Det er lidt som at ha det fedt på andres vejne!! Man kan slet ik fatte at det er en selv der om 5 dage står og skal ud i den store verden!! Men, jeg er sikker på at på et eller andet tidspungt så siger det bare "smask" og så går det bare op for en!!
Det er lidt med blanede føelser nogle gange tænker jeg : Clara hvad fanden er det du har rodet dig ud i? :) Men ik at jeg fortryder det, slet ik!! ( Point of no return!!) Men det er med en fed føelse, for jeg er slet ikke i tvivl om at det bliver såå fantastisk!!
Min familie de er bare såå søde det er helt vildt!! Melinda siger at hun vil gøre alt for at vi får et fantastisk år og kommer til at føle os som prinsesser!! Så nej hvor bliver det godt!! Egentlig er det vildt svært at beskrive det!!

Og nu har jeg fået min FLY PLAN!!! yes!
Så min tur er :

København - London - Chicago - Traverse City!!

Og jeg kan ligeså godt være ærlig og sige at det der med lufthavne og fly det er det jeg er aller mest bange for!! Det kunne lige passe at jeg endte i Kina fordi det var det forkerte fly!! :)
Men heldigvis skal jeg flyve med de andre fra STS helt til Chicago så det bliver sikkert hyggeligt og Resten af vejen skal jeg heldigvis ikke flyve alene!! For jeg skal flyve med en pige der hedder Julia hun er fra Brasillien og hun skal nemlig bo ved min hostdad Kegan´s forældre! Så det bliver rigtig sjovt!! :)

Så er jeg i øvrigt slet ik begyndt at pakke jeg kan ikke rigtig tage mig sammen til det!!

Min adresse er :

7329 M 115
Mesick MI 49668 
USA

Hvis nogle skulle få lyst til at skrive et brev!! :)

Tiden flyver afsted jeg husker stadig da der var 16 dage til! og nu der kun 5!! <3

Peace out!!
-Clara

PS. 1000 tak til alle min skønne, skønne læsere!! Ååh hvor er det skønt at der er så mange der gidder og læse med og når folk kommer hen og siger fed blog eller jeg har læst din blog så bliver man jo helt varm inden i!! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar