13 august 2011

14 dage!!

Og jeg har allerade sagt mine første farveller :( Ik så fed at skulle sige farvel allerede! Det kommer virkelig tættere og tættere på!!
Nuurh igår inden arbejde skulle jeg ud til Anja og Mieke og sige farvel og da jeg kom der ud havde de lavet et lille supriseparty der var danske flag over alt og de havde lavet en stor chokolade kage med et amrikansk flag på!! Hvor der stod: Glem os ej!! Haha aj det var så sødt!! Jeg kommer virkelig til at savne dem!

PS. er ikke begyndt at pakke endnu, det er slet ikke gået op for mig! :)

Og så har jeg forresten skrevet en del med min værts mor! Hun er helt vildt sød!! Og hun har sagt at hun vil gøre hvad hun kan for at jeg bliver senior!! Wee! jeg har os skrevet med hendes lille søster som går på skolen os, og hende Lisa jeg skal bo med så det jo bare fedt!! Virkelig jeg er 1000% sikker på at det bliver det fedeste år ever! <3

Can´t wait!!!
-Clara

Ingen kommentarer:

Send en kommentar