11 august 2011

16 dage!!! 100% at jeg skal til michigan! :) + info

STS ringede igår og fortalte at det var 100% sikkert at jeg skal til Michigan!!Jubiii!! Jeg er ovenud lykkelig! :)
( Men stadig en syg måde at finde ud af det på!!)

Info om familien!

Hostmon : Melinda Coger 22år
Hostdad : Kegan Coger 22år
Så de er rimlig unge!!
Så har de en dreng Nolan og så er melinda gravid og skal føde til november!! ( Mens jeg er der!!)

Jeg skal bo i Mesick det er en lille by det ligger ca. 30 km fra vandet så det cool! :) Min high school er ik så stor der går "kun" 600 elever ( På en alm. High school går ca. 2000-5000) Skolens farver er orange sort og hvid! Og deres maskot er en bulldoog :) Så det bliver fed!!

Så er det en dobbelt placering så jeg skal bo med en anden pige fra belgien og hun er 18 år og hedder Lisa!
Så har de en hund og katte ( Og de af jer der kender mig ved hvor meget jeg elsker dyr især katte!!) not!!
Så rejser jeg d. 27 August så det vil sige om 16 DAGE!! :) Det er lækkert så kan jeg nå med til Ulfborg marked!! ;P Og så skal jeg starte i skole d. 6 September!!

Hmm, er der andet at fortælle? tror det ik, jeg ved ik rigtig andet endnu :) Men det kommer. Lige nu glæder jeg mig vildt til at høre om  jeg bliver : Sophmore (10klasse) det ville ik være fed, de må ik komme med til prom!! Junior (11 klasse) eller Senior (12 klasse) det ville klart være det fedeste!! for så kan jeg få hue på!! :) Men nu ser vi!! :)

16 DAGE!!!!!!!!!!!!!!

See, ya

PS. må hellere begynde at pakke! ;) snart!

3 kommentarer:

  1. Du har det ikke godt med dyr, eller hvad?:-D

    SvarSlet
  2. Jeg er blevet senior!! Dvs. jeg selv kunne vælge mine fag i skolen, så jeg får et nemt år :-)

    SvarSlet