09 august 2011

Wee, har endelig fået en måske værtsfamilie i MICHIGAN!!!!! :D

YES, YES,YES det fedt!!
Som sagt har jeg nu fået en "måske" værtsfamilie !! Og så tænker i jo nok hvad fanden snakker hun om? men ja det er stadig ik en 100% familie :)

Det er jo sådan at STS ringer når alt er iorden, men igår aftes var der en amrikansk dame der ansøgte mig på facebook!! Jeg tænkte bare hvem søren er nu det!! Så så jeg at vi ik havde nogle felles venner!!! Så fik jeg bare tanken!! Hvad hvis det var min værts mor!!! :D Mit hjerte slog nok 1000 slag i dekundet!!! Så var hun heldig vis på så jeg tænkte  : Nu skriver jeg sku til hende og det viste sig at det var min værts mor!!! Nej det er altså en vild måde at finde ud af det på!!

Men hun er 22år, lige blevet gift, ( tror jeg) så har hun to små baby børn og hendes navn er Melinde Corrine Coger, hun ser virkelig sød ud og jeg begyndte så at skrive med hende og fandt ud af at der skulle bo en anden udveklings student fra Belgien hun er 18år!! og hedder Lisa! Så det er sku lidt en vild placering!! Men jeg tror det bliver super hyggeligt!!

Det er alt andët end jeg havde forventet jeg havde nok regnet med at skulle leve the california dream!! Men sådan blev det jo slet ik det er jo nærmest modsat!!! Men jeg tror virkelig det bliver godt helt nede på jorden stille og roligt!! You know! altså og opleve noget helt andet end CA, så jeg glæder mig for vildt !!
 I får mere info når STS ringer!!

PS. lad mig lige fortælle at det er den sygt for villeste føelse!! :)

Det er så Michigan hvor jeg skal tilbringe hele næste år!!

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar