12 juli 2012

saa fik jeg sagt farvel....eller foerst fik jeg sagt farvel til everyone ....saa fik jeg pakket alt mit stuff....brugt $400 paa at sende det hjem...spist morgenmads pizza...og saa kom oejeblikkes hvor jeg staar i lufthavnen..ohh i got this its not to bad im tough im not gonna cry...men nej.nej nej nej saadan gik det ikke.. da tiden kom hvor jeg skulle tjecke ind og sige farvel for sidste gang...broed jeg sammen jeg graed og graed og graed jeg kan slet ikke huske sidstegang jeg graed saa meget!! det var nok den vaerste dag i hele mit liv!! jeg tror jeg graed i 2 timer straight!! wtf!! da jeg kom paa flyet var der en man der sagde "how are you today" og jeg fik graedene fremstammet " okay" and he was like " for somereason i dont believe that :P men saa havde jeg ik tid til at vaere ked af det mere for forsoern hvor en fly tur!! :( it wass so CRAZY!!!!! okay saa foerst ramte de nogle fugle og var noed til at vaske flyet saa det var en times forsinkelse!! saa kom jeg til detroit.... og jeg var saa lost!! you dont even know! jeg havde kun 40 minutter og jeg loeb fraem og tilbage da jeg saa fandt ud af at jeg var i den forkerte lufthavn..jup men jeg fandt enlig mit fly 5 min inden det lettede!!! wow jeg sad vedsiden af en pige der havde varet i glen lake michigan den her sommer og hun skule ogsaa til tucson saa vi fuldtes rundt og hjalp hinannen, men inden vi naaede til dallas var vi noed til at noed lande i kansas city fordi vejert var saa daarligt det stormede regnede lynede og tortnede ja det var ik fedt saa vi maatte vente 2 timer til vi kunne lette igen saa da vi kom till dallas var vores fly allerade gone!! saa alle rendte rundt og vidste ikke hvad de skulle goere af dem selv!! saa vi blev sat til at loebe frem og tilbage for at finde et fly hvor de havde plads til os men saa virkede vores biletter ikke saa vi noed til at loebe tilbage for at faa nye biletter, da vi saa enlig fandt et fly kom vi paa en standbye list hvor vi var nummer 27 og 28 paa listen!! men endelig kom jeg frem til tucson jeg skulle ha vaeret der kl. 17.00 men jeg naaede ikke frem til kl. 00:15 om natten.....lufthavne disse dage :(

airplane travel is nature’s way of making you look like your passport photo :P

1 kommentar:

  1. USA tid 05:07pm. Jeg følger dig minut for minut på flypositioner. Nej! Hvor lærer du meget i compressed form. I DK kan du aldrig mere få stress. Det er noget man får i lufthavnsbygninger. Go' tur videre Clara. Hey fra Mf.

    SvarSlet