09 juli 2012

my summer in mesick

min sommer her i mesik har varet fantastisk!!! beste sommer i mit liv...jeg har ikke vaeret meget hjemme men det goer ikke noget cuz thats the way i like it :P min summer har staaet paa tubeing down the river med en kold mtnDew i haanden, og den van taette radio fyrret helt op!! og kayaking!! jeg koebte jo en kayak, my lil baby haha jeg elsker den det er saa sjovt bare at cruise ned at floderne det er der inted der slaar, ellers har den staat paa en hel masse shopping, og har vaeret en hel del ude at spise med mine toeser, og the movies jeg har set saa mange film hahah :P ted!! den var vildt sjov, thats my boy jeg grinede hysterisk hele vejen igennem den var saa sjov at jeg var noedt til at se den igen!! lol ohh hvad har jeg mere set?? det kan jeg ikke ne gang huske jeg tager i biffen hele tiden fordi det ikker er mere end $5 :P billig billig billigt...arrgh jeg vil for vildt gerne se magic mike!! er der nogle der har hoert om den?? det er om den her mande stripper jeg jeg ved ik helt hahah den sku vaere super god hahahhaha :P .hmm hvad har jeg ellers foretaget mig jeg har vaeret rundt til en masse open houses, en hel del bonfires og ja ive just been goofing around :) cuz thats what i do best!! her den anden day koebte mig ashley og dana en gammel rolator fordi vi kedet os og saa tog vi den til den her kaempe skater park!! det var hyle morsomt i sku ha set hvor folk kikkede paa os hahahahah...jeg vil bare ik hjem det er en forfaertelig tanke....at skulle forlade alle mine venner her bliver den vaerste dag i mit liv!!!!

Don't cry because it's over. Smile because it happened
 Saying goodbye doesn't mean anything. It's the time we spent together that matters, not how we left it
 This is not the end. This is not even the beginning of the end. It is, instead, the end of the beginning"
I miss you a little, I guess you could say.... a little too much, a little too often, a little more every day
 How lucky I am to have known someone who was so hard to say goodbye to.
 Being strong sometimes means being able to let go
 Life wouldn’t be the same without you and all the memories you have givin me
 Saying goodbye isn’t the hard part, it’s what we leave behind that’s tough.

see you soon!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar