07 december 2011

2 uger!! december!!

såå jeg har været i min nye værtsfamilie 2 uger nu!! og jeg elsker at være her!! det er for awesome! haha

tingene gåår stille og roligt! jeg har beslutede at lave en julekalender så kig forbi og der vil være en lille overraskelse hver dag i december!! :)

så drengene havde deres første basketball kamp mandag, jeg glædede mig ikke rigtig for jeg troede ikke jeg ville kunne lide det men det var awesome! so intense!
jeg blev på skolen da vi fik fri eller vi tog alle sammen op til den lokale bulldog pizza!! men efter det tog vi op på skolen og malede os i hovederne tog vores orange og sorte tøj på og fandt pompongerne frem og så  sku der ellers råbes og skriges! det er for vildt der er intet bedre end american school sprit, love it vi kom enda in the news!! :) jeg kan slet ikke vente til kampen fredag!

morgan,dana,mig,amber,ronda
mckenzie, shay

kik forbi i morgen og se hvad jeg har til jer hahah :)
clara....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar