06 marts 2012

valentines-day! ;*

så fik jeg også prøvet valentines dag!! og jeg havde nok den bedste dag ever :)
jeg kom i skole og alt var pyntet op i pink og rød og alle rendte rundt med chokolade og roser og cookies og jeg ved ik hvad og her er jeg, passer min skole som en helt normal dag forventer ingenting men så i anden time sidder jeg og har psykologi og snakker med tøserne, og en pige fra kontoret kommer ind med den største buket blomster ever, hun går hen og snakker med læren og jeg siger : "jeg vil også ha blomster!!! :/  da jeg så ser min lære pege på mig og sige hun sidder der over og pigen kommer hen og siger her de her er til dig de blev leveret til kontoret tideliger!!!! and im like WHAT!!!!aweeee det var sååå cute!!!!! :) Jeg åbnede dem og der var ingen kort!! hemmelig beundre? nnnaaa gætte legen gik igang men jeg fandt nu hurtigt ud af hvem de var fra!! :) <3 awee <3

og så resten af dagen fik jeg blomster og roser og chokolade og candy og jeg ved ik hvad :) <3

da jeg så senere kom hjem fra drama, havde min host dad købt chocolate covered strawberries!! yummy!! love it!!

så jeg vil sige at min første valentines dag var rimlig fed!! :)

her er et billede af mine smukke blomster!!
helt sikkert en dag jeg aldrig vil glemme!
<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar