26 juli 2011

Den Amrikanske ambassade-København! :)

Så er min tur til københavn overstået,skønt! jeg tog til København søndag morgen med min mor vi skulle bo på et hotel. for mandag morgen kl. 9:30 præcis skulle jeg ind på den Amrikanske ambassade! og der er altså rimlig langt til KBH når man kommer helt over vest fra! haha,
Fuck jeg var nervøs havde bare hørt at der var vagter med maskinpistoler og at hvis man glemte 1 ting blev man smidt hjem og at man skulle sidde til interview i 2 timer!! Wow og diverse skræk historier!!
men det var ik slemt overhoved! de skulle ha finger aftryk papire og så var jeg GODKENDT!! yes,yes,yes!!

Og omg hvor er jeg lettet over at det er overstået!! nu venter jeg bare på at maja ringer med en familie til mig! :)

PS. arr hvor er det vildt at de første tager afsted om 24 timer!! og jeg har ik engang fået min familie i nu! det er jo vanvittigt! jeg håber virkelig i får et fantastisk år!!

Og så har jeg overvejet at pakke mine ting til d. 4 august! for jeg regner med at skulle afsted d. 4,11 eller 18 august! for jeg skal til New York den første uge det er sådan noget forberedelseskursus og det er de datoer men nu må vi se!

Er der nogle spørgsmål til hvad som helst så bare spørg!! <3

XOXO - clara <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar