29 juli 2011

1 skridt frem 17 tilbage! life's tough :(

Aj hvor er der mange der har fået deres familier, her de sidste par dage!! Det er vildt og neej hvor gik jeg bare og glædet mig, jeg følte virkelig snart det var min tur!!
men, så i dag smuttede jeg til Holstebro for at blive klippet ( man skal jo se godt ud når man skal til the states!) hahah og aj hvor var alting godt jeg havde besluttede at pakke til d. 4 August, jeg var så klar! New York here i come!!
Da jeg pludeselig fik et opkald fra mor! hun havde snakkede med Jesper fra STS han sagde at jeg manglede en vacine??? og den fandt jeg ud af at jeg først kunne få i Septemper!! og Jesper sagde at jeg skulle ha den inden jeg kunne komme afsted!! og nu er det altså sådan at de fleste skoler starter i August! Jeg frygter at jeg ikke kan nå det til skole start!! Så bliver der helt sikkert ingen NEW YORK til mig!! Nøøj, hvor var det en hård besked at få, jeg brød bare sammen på gågaden! Nu havde jeg virkelig gået og følt mig helt klar!! Jeg er totalt nede over det! :( Stadig, det er ligesom at mit humør bare ik vil op igen. jeg er totalt ked af det og totalt træt, har bare lyst til at sove!! og håbe at der på magisk vis kom en løsning flyvende!! måske overreagere jeg! :( men lige nu er det bare ik cool!
har tænkt mig at snakke med lægen, så nu må vi se hvordan det går!!

En lang arbejds dag i morgen :s ik lige hvad jeg har brug for !!
lige PT er der ik så meget at råbe hurra over! Udover alle de andre der har fået familier TILLYKKE!!!!!!!! :)

- Clara :S

Ingen kommentarer:

Send en kommentar